17 Rgp 2018

Penkių žingsnių programa: mokytojas – prestižinė profesija

Jakovlevas_ateitis

„Jeigu Lietuva mylėtų savo ateitį panašiai kaip myli savo istoriją, mokytojas jau būtų svarbiausias žmogus. „Mokytojas – prestižinė profesija iki 2025“ yra lozungas… Bet čia paslėpta ir didžiulė problema.“

Moderuoja: „Info TV“ žurnalistas Viktoras Jakovlevas

DALYVIAI

Švietimo ir mokslo ministrė Jurgita Petrauskienė

„Kokybiškas švietimas yra brandžios pilietinės visuomenės pagrindas. Be pilietiškai brandžių, išsilavinusių ir iniciatyvių žmonių, nebus tvirtos valstybės. Svarbiausias žmogus švietime yra motyvuotas, kūrybingas, laimingas, savo darbą mylintis ir branginantis Mokytojas.“

Vilniaus universiteto dėstytoja, Lietuvių kalbos instituto tyrėja dr. Loreta Vaicekauskienė

„Jei aš būčiau mokytoja, aš nenorėčiau, kad iš manęs darytų prestižą. Man tereikėtų aiškių švietimo tikslų ir laisvų rankų jiems siekti kartu su mokiniais.“

MOSTA vadovas Dr. Ramojus Reimeris

„Kad mokytojas taptų prestižine profesija – mokykla turi tapti prestižine darboviete.“

Socialinio ir emocinio ugdymo instituto direktorė Daiva Šukytė

„Lietuva po 8 metų galės pristatyti save kaip šalį, kurioje gera auginti vaikus.“

„Renkuosi mokyti“ mokyklų kaitai mokytojas. Istorijos mokytojas. Pedagogas. Ugdytojas. Jaunuolis – Tomas Vaitkūnas

„Mokytojas turi stengtis. Pirmiausia, turi siekti tobulumo pats, o tada jau bus galima reikalauti to iš kitų.“

Ukmergės rajono švietimo skyriaus vedėjas Vaidotas Kalinas

„Idėja Lietuvai dėl mokytojo profesijos prestižo leidžia ieškoti švietimo sistemos ir mokyklų tobulinimo sprendimų žvelgiant iš kitų perspektyvų nei iki šiol. Visuomenei susitelkus bendram siekiui galėsime džiaugtis sėkme ir naujais atradimais.“

Lietuvos švietimo darbuotojų profesinės sąjungos pirmininkas Andrius Navickas