10:00 – 12:40
MODERUOJA:
Žinių radijo ir Laisvės TV žurnalistas Aurimas Perednis
„Švietimas turėtų būti pati svarbiausia sritis valstybėje.“
Socialinio ir emocinio ugdymo instituto vadovė dr. Daiva Šukytė
„Lietuvos švietimo sistema turi visus įrankius, kurie padėtų sukurti stipresnę švietimo sistemą nei Suomijos, tačiau stokojame požiūrio- vaikas yra prioritetas. Perfrazuojant B. Obamą – negalime pasirūpinti vaiku, negalime pasirūpinti niekuo.“
.
PRANEŠIMAS
Švietimo ir mokslo ministrė Jurgita Petrauskienė
.
OPOZICIJOS KOMENTARAS
Buvusi LR švietimo ir mokslo viceministrė, VU TSPMI docentė, humanitarinių mokslų daktarė Nerija Putinaitė
„Vyriausybė švietimo ir mokslo srityje daro atskirus ir reikalingus žingsnius, kad ir keisdama mokytojų rengimą. Tačiau susidaro įspūdis, kad „šlifuojama“ esama sistema, taisomos kai kurios silpnos vietos, tačiau tuo pačiu metu nėra suformuluota ateities mokyklos vizija: Koks mokyklos vaidmuo visuomenėje? Kokį asmenį ir kokiai ateičiai sieks ugdyti mokykla? Kokie mokytojai tai gali daryti? Daromi pokyčiai nėra siejami su tokios vizijos įgyvendinimu.“
DISKUSIJOJE DALYVAUJA:
Švietimo ir mokslo viceministras Gražvydas Kazakevičius
„Gera mokykla ta, kuriai rūpi ne tik mokinių pažymių vidurkiai. Gera mokykla ta, kuri palaiko prasmių kūrimo, o ne klausimų-atsakymų kultūrą.“
Vilniaus licėjaus direktorius ir istorijos mokytojas Saulius Jurkevičius
„Mokymo kokybės užtikrinimas turėtų tapti pagrindiniu Lietuvos švietimo sistemos tikslu.“
Vaikų ir paauglių psichiatras Linas Slušnys
„Pagarba vienas kitam yra saugaus mokymosi ir psichikos sveikatos garantas.“
Lietuvos švietimo darbuotojų profesinės sąjungos (LŠDPS) pirmininkas Andrius Navickas
„Mokyklos nieko neišmokys ateities Lietuvos, o ar mokiniai pasiruoš mokykloje ateities pasauliui, priklausys nuo to, kiek mes visi tuo pasirūpinsim.“
Klaipėdos rajono Priekulės I. Simonaitytės gimnazijos direktorius Antanas Alčauskis